Tuesday, February 22, 2011

TERIMA KASIH CINTA,12FEB2011 


Black and White Page Graphics
Black and White Page Graphics

22.feb.2011

Sayang..
terima kasih sayang..
kerna kau masih mahu berikan aq peluang lagi
untuk menakluki hatimu lagi,merasakan sayang dan cinta yang kau pernah berikan dulu..
kini baru ku membuka mata dengan sepenuhnya atas kejadian yang telah berlaku..
kini baru kusedari bahawa kasihmu cintamu hanya untuk diriku,mulianya insan yang ada didepan mataku ini..
tapi sayangnya keegoan menguasai diriku sehingga membuat aku jadi buta atas semua yang kau lakukan terhadap diriku..
semua kasih dan sayang kau himpunkan pada diriku,aku tidak pernah cuba menyaksikan semua itu..
disaat pertama kalinya hatiku cuba tuk meninggalkan dirimu sayang..dengan penuh rasa marah serta keegoan melanda diri,manisnya bibir menjadi pahit sehingga melafaskan apa yang tidak kita sangkakan akan terjadi..
 hatiku hancur,punah,sedih,kecewa serta macam2 perasaan yang lahir dari hatiku..
sedangkan diri ini masih mmerlukan dirimu,dengan keegoan tadi aku menipu diri dan mengatakn sesuatu yang tak wujud...
mulianya hatimu,kerna masih sudi menerima diriku kmbali sedangkan,terang2 hatimu dilukai,disakiti..
maafkan aku andai hadirnya diriku membawa malang.. 
tidak pernah aku ragu tentang semua kebaikan yang engkau lakukan,malah semua yang kau lakukan disertai senyuman..tetapi keraguan muncul ,bila hati dan fikiran memikirkan sesuatu yang tidak sepatutnya..
dan bila keesokannya aku merasa kehilangan besar,kerna meninggalkan dirimu sayang
hidupku tak tentu arah,seakan tidak sempurna tanpamu walaupun baru sehari kehilangan dirimu,air mata setiap masa,setiap dekit mengalir,walau cuba ku menahaninya malah makin sebak..
dan kini aku berdiri disini bersama segegam cintamu yang kau berikan lagi..
kini semuanya ku anggap masa ini, yang masih lagi  bisa kita undurkan..
dengan semua kesempatan ini aku cuba perbaiki semua kesalahanku yang pernah menyakiti,menguris hatimu
sebelum ini..
tetapi hati masih tertanya masih bisakah engkau mencintai aku seperti dulu??
semua tanda tanya hadir dalam sudut hatiku..
tetapi aku cuba mengabaikan semua itu..sayang..asal kau tahu aku bahagia mengenalimu.. :')

iloveyou Muhd Rafiq <33
sincerely : TREXMANSON 

No comments:

Post a Comment